9 January 2009

o.O o.O o.O


Току що осъзнах нещо... (едното е, че вече се усещам и пиша "току" не "туко", благодарности на Иво)...

Осъзнах, че едно 90% от най-любимите ми филми за всички времена ги гледах през 2008-ма...
Като започнем от Шивачки, Лабиринтът на фавна, Мулен Руж, Амели Пулен, Мама миа! и стигнем чаааааак до...Декември, когато гледах Джуно и Вики, Кристина, Барселона.

Е те това ако не е странно.... но нищо..по-добре много късно, отколкото, когато е твърде късно и светът е свършил и хората се борят за храна и никой не си дава зор да гледа филми и... окейй...да спра, а?

Драги мои, мили, прелюбими несъществуващи четци, аз като един виден филмов критик, който ако можеше да изразява мнението си за филмите само със звуци и нечленоразделна реч щеше да му е най-добре, бих искала да кажа: "Обявявам 2009-та, 3-тата година преди финалната 2012-та, за година на най-добрите филми правени в историята на киното...за 21 век. Съмнявам се, че някои ще направи по-добри неща от великите олд скул филми, но това да служи за мотивация. Ако не към друг, поне към мен самата. Да беее....
И все пак... никога не се знае.

П.П
Властелинът на Пръстените е единственият филм (трилогия ако трябва да съм честна към господин косматия Питър Джаксън), който ми е сред най-любимите и който съм гледала за пръв път през...да кажем 2005-та, което е пак късно имайки в предвид датата му на излизане.

Но защо да бъдем в течение с нещата, щом може да изоставаме?

Живейте здраво и щастливо...и гледайте филми! (с мен) :)

1 comment:

Nina said...

като ти прочетох етикетите си изплюх кашуто в клавиатурата и сега не мога да го извадя х) Искам и аз да гледам Джуно...