25 May 2010

Да..да!

Не е много приятно да седиш в една малка компютърна стая, със стари и бавни компютри, а до теб да седи едно ревящо дете, което е гладно...ама го е срам да си иска пари за ядене.

Не ми е лесно....

В момента...и тука имаше голяма пауза....една жена влезе, даде ни 2 лева и отидох да и купя баничка. Мрънкало, мрънкало....

сега ми е тежко. спи ми се. мързи ме. искам да е лято. искам да не ходя вече на работа. искам да е средата на Август.
най-вече искам спокойствие. не искам хората около мен да ми нервничат, да се тръшкат, да се ядосват за най-малкото нещо, защото това и мен ме изнервя. Затова казвам, че искам да има спокойствие и тишина.

Писна ми!
...от хора, които ми развалят спокойствието, от хора, които ми реват на главата за това, че са гладни и ги мързи обаче да си направят нещо за ядене (визирам сестра си, която току що каза ''Де беееееееееее. Изтриий гооооооооооооооо'' . Пак забравих, че второкласниците четяли вече..малки гадове!)
Сега ми остават 2 варианта. 1. Да изтрия всичко, което написах досега или 2. Да го пратя РИ-Г-Х-Т НОВ! ...преди да се е върнала от тоалетната.


избирам 2!

1 comment:

zory said...

РИ-Г-Х-Т НОВ!

ГАБИ Е ПИЧ!
ЗАЩО ПИША ТАКА!?!?

Кате, дишай! Идва края ^^.