9 July 2010

somewhere at home



В момента:

Сестра ми прави близалки с някаква нова машинка .

Аз имам привилегията да използвам новия компютър и знам ли защо да си пиша тука...мързи ме да правя каквото и да е друго нещо...дори да полегна о.О

Зори гледа "How i met your mother" по Fox Life с отвратителния дублаж.

Не знам какво правят другите хора, но ако има още някой, който като мен се чуди какво да прави....да спре. Просто да излезе навън (тука вали...fuck!)...

...или да посвири на китарата. :)





Някакси се чувствам уморена от бездействане и от сестра ми. Когато си нямат друга работа (разбирайте 100% от времето) малките деца се хващат за този, който е най-близо до тях и му изпиват цялата енергия. Дори да не гокарат да ги повдига и да тича с тях, само с прикаването/пеенето/мрънкането/издаването на дразнеши звуци ТЕ успяват да те уморят...толкова много колкото не съм била уморена дори след гадна нощна.

Стра ме а! Само това мога да кажа ...и падам на земята...нямам сили. За съжаления в някои семейства няма вечерен час.


No comments: