16 April 2009

Bday List!

20 -th Bithday Present Wish List!







1. An ultra comfortable mouse pad! - или c други думи подложка за мишя въпреки че по-скоро имам нужда от подложка за ръката, много ме боли, мнооого, повече от крака след като се прибих преди 2 години в Монтето. Ай шал дай, пък и трябва да работя и да изкарвам пари за жената. (Докато тя седи у дома и се забива с готини Австралиици...езък)


2. Чорапи!!! Много или колкото ви сърце даде. На всичко се радвам. Ама моля ви не го пропускайте пренебрежително този така ценен за мен подарък. Нужни са ми. Ай дон'т уеър дем, ай ийт дем, дей гив ми лайф форс.


3. Някакъв олд скул, джази, коузи, бът класи поустър, бите. Разбрахте ли нещо ат ол?!? Иф нот, обърнете се към точка 2.


4. Робърт Дауни Джуниър, моля.


5. Списание на Картуун Нетуърк! Или плакат на някое от детските. За повече инфо харесвам следните: The Grim Adventures of Billy and Mandy, Fosters Home of Imaginary Friends, Dexter's laboratory, Cow and Chicken и Juniper Lee донякъде....


6. Моля, БЕЗ бижута. No fucking way, dude!!!


7. Чипове за покер! Поне няколко, не знам от къде, но моля моля моля, ай соу уант дем!!!


8. Изненада! :)


9. Some crazy poster with photos and messages from you guys!!!


10. Да не ми напомняте, че ставам на 20, моля моля, да се уважаваме.



И това е...дадох ви 2 седмици преднина, така че се постарайте!


И ако ви хрумне нещо друго давайте смело.


И ако не ви се подавяват подаръци, тогава ми нарисувайте една картичка, фром дъ харт! :)




П.П : A very cool book, that even I can't stop reading and you know this may be the hardest present ever! lol



No comments: