13 April 2009

краста

Току що си изчетох всичките стари постове...баси депресията!
Осъзнах, че или съм супер сдухан човек, или пиша в блога само когато съм сдухана, вие ще кажете.
Аз...да ви кажа ако случайно не знаете, се оплаквам често. Бих казала, че това е една голяма, дразнеща част от мен...да видим от къде да ви почна тая вечер.

Ооу..боли ме ръката!!! Фак дис шит,много сериозно. Дали не си прецахах всякаквите органи и части покрай работата, а нямам още 20....простотии колко си искаш.
Освен това си нямам мое напушване....но за сметка на това прихващам от другите. Задушавах се, виках "Wooosh" и аа може би въргалянето по земята си беше мое, ама както казаха, то това си го правя в нормално състояние аз уел.
Друго...уфф дееба толкова ме боли ръката, ама нема ще подължа да се оплаквам. ОМГ Мак каза току що " погледни колко е разкибацан" - научих нова дума! йесс беее :) Това е за телефона и...скърши се бедния почти на 2 и сега с последни сили се спасяват всякакви снимки и рождени дни..шииш.

Абе само на мен ли ми се струва или използвам това място тука да си изсипвам тъпотиите. Еее...уатевър!
Абе да го...стига толкова сдух...сега ми е весело, като изключим, че утре всички ми отказаха изизане и ще съм си сама :( алоун енд дипресд, мдфк

Ще гледам филми с Робърт Дауни Джуниър!


И сте гъзове, всички....най-вече сестрата, която не съм виждала от месец и взе да ми липсва да се трепем и да се плюваме (плюем ли каза че беше правилното Иво? :) ) и...иии да седим в тоалетната докато и диктувам някаква диктовка за някви простотии...и да се хилим като олигофрени и да...липсва ми да го...уанс мор...мразя София и скоро трябва да се случи нещо наистина, ама наистина страшно хубаво, за да я заобичам.



3 comments:

zory said...

а моля моля... не е честно
ние се съгласихме да излезем, ма заваля...

:драма!:

we said...

the night before, Zori xD

nevolna said...

а моля моля,имаш уникалната сестра (: